2007. november 27., kedd

hate it to summarize

Szoval
semmi erdekes nem tortent.Najo:
Pentek este elmentem egy pubba es egesz jo volt az estem.
Szombaton fetrengtem, csinaltam kis lecket, de nem tul sokat.Este filmnezos a nemet sracokkal; leven mindenki jatszik hangszereken, eldontottuk leulunk es jamming.
Vasarnap vitorlazas:Lattam egy FOKAt.Pont a hajo melltt, tok jo volt.Sztem meg sosem lattam egyet sem.Lattam egy magyar autot.
Este lecke es punnyadas.Nem neztem Simpsons-t.
Hetfon semmi erdeks, kiveve hogy megtudtam; mar nem avgyunk benn a bajnoksagban kosarbol, nem lesz edzes se.
Kedden, lasd ma, fel nap volt, nem kaptam adoszamot mert nem tudtam igazolni a lakhelyem, de ittam egy jo kavet.
Most a legnagyobb problemam az erettsegi bankett; kene talalni egy lanyt.
ennyi, bocs h szukszavu vagyok, de majd egyszer osszeszedem a gondolataim.
dana
P.S.:majd csinalok kepeket is.

Nincsenek megjegyzések: