2007. december 19., szerda

post 100

Tudom, tudom, irjak tobbet.
A heten el vagyok havazva a vizsgaimmal, osszefoglaloma mi eddig volt.
Hetfon megirtam delutan a tortenelmet, nem lett fenyes.Majd meglatjuk milyen, de nekem ez azert szokatlan bemennni es lekormolni 12 oldalt.
Keddden nem volt semmi, a varosban jartam kicsit( ajandekok) aztan itthon tanultam.
Szerdan, azaz ma, megirtam a matek es a kozgaz tesztet: utobbi eleg jol sikerult, elobbi gyatran. Karacsony utan jobban rafekszem a dolgokra.Egyik osztalytarsam mondta: igazabol ezek a vizgak azert vannak hogy raebresszenek minket:TANULJ!
Holnap angol, es ezzzel vege, szombaton megyek haza.Meg holnap talan megyek korcsolyazni.
dana
P.S.:Van egy roham Karacsony elott, most, azt tul kell elni. A kovetkezo vasarloorulet 27-en jon, amikor is ket emberfajta megy: A learazasra ehes keselyu(en is) es az akinel alabbi tortent; Jaj, pont errre vagytam [par masodperc szunet] Ugye megtartottad a blokkot?

Nincsenek megjegyzések: