2007. október 31., szerda

elnézést/sry/entschuldigung/pardon


Mindenkitől bocsánat hisz nem írtam 6 teljes napig.Miért?Lusta voltam, volt hála az égnek dolgom és hazajöttem.

Még kint nem volt érdekesebb történés, szombat hajnalban hazarepültem.

Itthon a salád fogadott megünepeltük apukám szülinapját, kellemes családi hétvége.Vasárnap este megnéztem a legjobb barátom szalagavató próbáját és dumáltnk egyet.

Hétfőn orvosi bizonyítékát kaptam annak hogy az alkohol leviszi a vércukorszintet: blokkolja ugyanis a májnak azon funkcióját hogy cukrot lökjön a vérbe.Yessssssss.

Mentem iskolába ahol mindenki nagyon örült nekem, ami jól esett.nagyon, szeretem a jófejbéslányokat.És az osztályomra is örömmel tekintek vissza.A nap folyamán még elmentem az OMbe meg az MNBbe, ezaz.

Este Caveman, talán kedvenc színházi darabom. Itt megismertem a legjobb barátom barátnőjét, nos kedves szép és aranyos, tudom irigyelni a mázlistát.Ma láttam a mozgólépcsőn de messzeföldönhíres rossz arc és névmemóriám bizonyított; nem voltam biztos benne ő lenne az, csak mosolyogtam és megjegyeztrem magamban milyenjó nő.

A teganpi nap fontos történése volt hogy találkoztam a portugál barátommal és magyar barátnőjével, ki nekem nagyon jó barátom.A barátom nem tudta hogy én is Budapesten vagyok, nagyon jó volt.Este vízilabda edzés, utána West Balkán.Ma város egy kis suli és most megyek lőni aztán pedig éjszaka raszta party.Érdekesség hogy a vendéglátó anyukám zenéjét hallgatom; Arcade Fire, meg sok más heavy metal, rock.Ma megvettem az Omega 1968-as CD-jét; angol nyelvű és remek, tényleg tetszik.

dana

P.S.:the picture is of my school

Nincsenek megjegyzések: