2007. szeptember 6., csütörtök

hatodik nap

megszegtek a hatodik nap torvenyet.....most joen az hogy a kormanyzo ur duehbe gurul.kihagyom mindnki kiveheti a te'ka'bo'.
Ma magyarul nyitok mert tegnap kihagytam.most ma'r van rendszerem a postokhoz.
ma is volt angolom meg koezga'z, mert eloebbiboel 10 utobbibo'l 7 van hetente, de dave-nek 15 oraja vana matek tanarral.asszem hagyom az ekezetet.volt meg foci meg tori meg rajz.pocsekul rajzolok de dobom is es megyek helyettte koezga'zra, abba jo' voltam ma es igy dubla annyim lesz mint a toebbieknek.ma volt evnyito mise, nemrossz mi a sok ateista(osztrak, lettorszagi orosz, francia) jol szorakoztunk mikor megaldottak a focilabdat meg a tankonyveket, de azert persze tisztelettudoan.ma volt az ukran Alex uccso napja, o tudott magyarul, meg 1 srac van fillip aki 4edizig magyarr de semmit nem tud.holnap strand timivel(ma felhivtam) es persze margaritaval ;-)))a mise utan nem nyitotta ki a focitanar a termet szval mire kinyitottak es elmentem a tescoba persze hogy keson voltam de ennem kell es elotte mar megettem egy szendzsot az ebedembol is mert hypoztam szval kestem ezert inkabb Ms Faheyhez mentem be rajzra neki azert 1szerubb megmagyarazni mint igy nyitni a kozgaz tanarnal.a szamtech/kozgaz2 tanar jo @rc mert fiatal.hazafele jovet jol szorakoztunk a DARTon, vicces volt.tanulok irul Jackietol, nagyon jofej szeretek itthon lenni.dalkey utan killney fele jovet ahol Bono lejaroja van a strandra latta a tengeren egy 3 arbocost de nemtom talan scooner volt, passze.gyonyoru latvany: kek tenger kek eg zold fuves szikla es egy scooner.beszeltem Brendaval es vasarnap vitorinyo.holnap vege a hetnek, retek sok hazit kapunk foleg irni kell 2-3 oldalakat.hetfon elso vizilabda.Minden OK tanarak szeretnek menni fog, eleg lightosnak tunik csak rendszerezni kell.Most emelt szinten vagyok angol, matek, tori, nemet,foeci es kozep szamtech,kozgaz vagy abbol atalan nem.mindenesetre dobni fogom az melet matekot meg a focit, nem szeretnem tul nehezre csinalni inkabb niztosra megyek.megneztem angliaban vagy 4 helyen van military history mint tanszek meg war studies szval tudom hova megyek kb.itt viszont imadok lenni en vagyok a vilag egyik legszerencsesebb emebere ha lesz baratnom, lehetoleg margarita akkor plane.

sziasztom ennyi volt a moka mara zarul misi mokatara
dana
P.S.:Daninak mar megmondtam az oldalt
P.S.2:lesznek kepek

Nincsenek megjegyzések: