2007. szeptember 19., szerda

kedd

Szevasztok!
Tegnap visszakaptam az elso dolgozatom:foldrajz, 65%, lehetett volna jobb is, kicsit tobbet kellett volna keszulnom.Megkaptama a ket angol esszet:excellent :-D
Ma esett az eso, ez itt azt jelenti hogy nyugodtan olvasom tovabb a konyvet meg sem latszik a papiron.hidegebb az ido, tegnap faztam ma pedig elmentem a kabatomban; az izlesficamos zoldben.Nagyon birom azt a kabatot.Ma viszont nem volt rendes suli mert a tobbiek egyetemrol szolo eloadasra mentekEn bent voltam harom orat amikor angol esszet irtam, aztan a hetdikesekkel akik igazabola mi orainkra jarnak voltam business-en es angolon aztan haza.
Tegnap beszeltem osokkel.Mellesleg itt a vitorlasklub honapja ha erdekel titeket: http://www.sailingindublin.ie/
Remelem nem felejtettem ki semmit.
dana
P.S.:NAGYON JOL ERZEM MAGAM
P.S.2:nem tudom mi a baja a honlap orajanak itt most 14:31 van

Nincsenek megjegyzések: