2007. szeptember 8., szombat

szombat

es a nyolcadik napon megpihent, vagy vitorlazni metn :-P
9:45kor felkeltem kaja aztan punnyados es most jottem emg voltam uszni(igen, baromi hideg a viz) kb 60 metert, majd lesz tobb de kicsiben kezdem, ismertek elkepzelhetitek ha en sem akarok tobbet akkor milyen lehet.aztan futottam 20 percet el a kovetkezo felszigetig ahol nem lehet tovabb menni.zsir volt.siralyok tengerzugas keves szel huvos ido homok, emberek akik kutyat setaltatnak, kavicsok, hajok.most chaky lemezet hallgatom egy ideje, foleg tigris joana szamat, KIRALY.
na eddigennyi volt ma majd meg postolok este talan engolul
dana
P.S.:stay scared

2 megjegyzés:

Unknown írta...

hallod neked véged.
assziszed mert új fiú vagy mindent megtehetsz?
ne álmodozzá!

dana_hun írta...

csa
nana hogy mindent megtehetek, mindig csak annyit mondok jaj nemtudtam meg nem ertem amit sajna nem vesznek be mert tudjak hogy emelt szinten vagyok anglbol es hogy mindent ertek
dana